יתרונה הגדול של תוכנת  Access
שהיא מאפשרת לבנות מערכות המתואמות לצרכיו היחודיים של הארגון.
כל ארגון צובר מידע רב בתחומי עיסוקו: מידע אודות לקוחות, ספקים, פעילות עסקית, מוצרים ועוד.
מצב זה של ארגון הטובע בהררי נתונים מחייב שימוש במערכת המאפשרת לאחסן ולאתר מידע במהירות.
מומחי אודיליה יבנו עבורכם "מערכת-על" .
מערכת זו תשתמש בנתונים שונים הקיימים בארגון. הנתונים יכולים להילקח הן מתוכנת Access או מתוכנות אחרות כמו: חשבשבת, ERP , Outlook,  Excel  ועוד…
המערכת שנפתח תשמש מחסן של נתונים המאפשר תיוק מידע, איחזורו ועיבודו.
כך תוכלו  לאתר "מחט בערמת שחת" באופן קל וידידותי.

אנו נבנה ממשק עבור המשתמש שיאפשר ליצור בקלות ובמהירות טבלאות/ שאילתות/ טפסים, לצורך קליטת נתונים, יצירת פלט ועיבודים אוטומטים שונים.

תנו למומחי אודיליה ליצור ממשק יעיל וטוב לארגון שלכם.