VBA – אופיס בהתאמה אישית
תוכנת האופיס איננה מיישמת את כל דרישות הארגון? באמצעות VBA תוכלו להקים מערכת ניהול טפסים, חשבוניות ודוחות בהתאמה אישית זולה ונגישה.
כולנו מדברים בשפת ה: Office
Word, Excel ו- Power point הפכו עם השנים לתוכנות חובה עבור כל ארגון, גדול כקטן.
עם זאת, Office הוא מוצר מדף שנועד לענות לצרכים במכנה המשותף הרחב ביותר, ולכן לא תמיד עונה לצרכיו המיוחדים של הארגון.
פיתוח באמצעות ה-VBA יאפשר לפשט תהליכים מורכבים עד כדי לחיצת כפתור וליצור עבור הארגון אופיס בהתאמה אישית.
ה-VBA מאפשר לארגון לפתח אפליקציות לפי צרכיו ללא צורך בהשקעה מיוחדת בתשתיות. פתרון זה אינו מצריך רכישה של תוכנות נוספות, וחוסך בזמן ומשאבים מיותרים.
יתרונות פיתוח מותאם אישית מבוסס VBA :
הפקת דוחות לפי דרישות הארגון.
רענון נתונים תוך קישור לאתרי אינטרנט רלוונטים.
הפקה ותכנון טפסים מיוחדים לארגון.
יצירת קישוריות טובה יותר בין תוכנות ה Office השונות. לדוגמה:
ייבוא נתונים על לקוחות מתוכנת ה Outlook, שילובם בדוחות Excel ו/או במסמכי Word והפצתם באופן אוטומטי לנמענים מרשימת הכתובות.
בניית אפליקציות שונות, הדומות באופן תפעולן לתוכנות בהן משתמש הלקוח ואליהן הוא רגיל.
השימוש בהן נוח וידידותי, אינו דורש הסתגלות מיוחדת, ומותאם לסביבה הארגונית בה הוא עובד.
ייעול תהליכי עבודה.
חיסכון ניכר בזמן.
בקרה איכותית יותר על תהליכים.
תנו למומחי אודיליה לפתח עבורכם, לפי צורכי הארגון ב" תפירה אישית"
דוגמאות לפרויקטים ב VBA שנתפרו עבור צרכיהם המיוחדים של לקוחותינו:
עבור חברה קטנה
לחברה כזו נבנתה אפליקציה המפיקה דוחות חיוב רבעוניים ללקוחות. המערכת שולפת נתונים ממספר טבלאות על פי קריטריונים, ומאחדת אותם לדוחות הנשלחים במייל ללקוחות. הדבר קיצר תהליכים שעד כה ארכו יום וחצי לכדי עשר דקות עבודה בלבד!
עבור חברה בגודל בינוני
לחברה המשתמשת בנתונים כלכליים, נבנתה אפליקציה המקושרת ישירות לאתר האינטרנט של הבורסה ומציגה גרפיים המשתנים באופן אוטומטי, בהתאם לשינויים ועל פי הפרמטרים שהוגדרו מראש על ידי המשתמש.
עבור חברה גדולה
נבנתה מערכת טפסים הנשלחת באמצעות ה Outlook אל הגורמים האחראיים. כל אחד מן הגורמים רואה רק את השדות הרלבנטיים עבורו ויכול לשלוח הלאה את הטפסים לגורם הבא בהיררכיה, או להחזיר תשובה אל שולח הטופס.